Monday, May 21, 2012

light coke




Fotky jsou ze dne kdy zuřilo opravdové léto a já byla v tomhle roce poprvé s holýma nohama. Like. Navnadilo mě to na letní prázdniny a léto v Praze a letní sukně jenom se sandálkami. Tak už teď netrpělivě vyčkávám.
Victory rolls jsem zkoušela poprvé v životě a povedly se. Protože to ráno, kdy jsem natupírovala všechny vlasy mi bylo jasný, že ani jiná možnost není než aby se nepovedly.
--
These are from "one day summer" when I was out without tight for the first time this year and I enjoyed it. So much that I can't wait the real summer, the summer skirts jst with sandals and long walks in Prague. Can't wait!
The vistory rolls was my first time. And for my first time I give them high five! 

Et bisous pour N.

5 comments:

  1. tvojí vlasovou zručnost chci taky!

    ReplyDelete
  2. Jak jsi udělala ty vlasy?! o_O Vypadá to božsky!

    ReplyDelete
  3. Nesmírně moc ti to sluší! :-) Ty vlasy takhle vypadají božsky! :-)

    ReplyDelete
  4. ty jsi tak strašně šikovná, Adžiko moje. to snad ani neni možný :) chci tvoje vlasy a zručnost!!

    ReplyDelete

Díky za každý komentář <3