Sunday, November 18, 2012

make my heart complete






skirt - my design / blouse - new yorker / shoes - jeffrey campbell / earrings - vintage / cuff - h&m

Někdy na začátku oktávy jsem jásala nad svým prázdným rozvrhem. Jak šeredně jsem se pletla, můj prázdný rozvrh se totiž rychle naplnil a můj nejlepší kamarád je teď pocit, že nic nestíhám.

Tuhle sukni jsem ušila v rámci konceptu do mého portfolia na VŠ a nemůžu se jít nabažit. Pouze ta látka při šití neuvěřitelně zlobila a krabatila se a málem mě připravila o nervy.

--

At the very begging of senior year I was excited about how much of free time I have. I was terribly wrong because now my best friend is a feeling of time pressure.

Anyway, I made this skirt for my college-exams file and I adore it even though the cloth almost drove me crazy.

3 comments:

Díky za každý komentář <3