Monday, June 17, 2013

role model







Kdo mě sleduje i na instagramu, ví, že před nedávnem jsme fotili ve staré tovární hale pro designerskou značku Disharmony. Designy vytváří můj kamarád a ikdyž se zřejmě ve značce nenajde úplně každý, focení mě bavilo a výsledek je víc, než uspokojivý, co myslíte?
--
Those who follow me on instagram know we've been shooting in old factory for young designer brand Disharmony. Well not everyone will find himself in the designs but I pretty much enjoyed the shooting and I think even the result is quite good.

3 comments:

  1. někoho mi hrozně připomínáš, ale vůbec nemůžu přijít na to koho.. každopádně skvělá jsi:)

    ReplyDelete
    Replies
    1. děkuju moc:) často mi lidi říkají, že se podobám buď Katy Perry nebo Zoey Deschanel :) trefila jsem se?

      Delete

Díky za každý komentář <3